סלט וקינוח כהסחת דעת: זוג גנב יינות בשווי 1.6 מיליון אירו ממלון בספרד


בני זוג מספרד נשלחו לכארבע שנות מאסר על גניבת 45 בקבוקי יין בשווי של למעלה מ-1.6 מיליון אירו ממסעדה במלון. בשוד במלון "אטריו" שבעיר קאסרס, שלפי המשטרה "תוכנן בקפידה", נגנב בין היתר בקבוק יין יוקרתי של שאטו ד'יקאם מ-1806 בשווי 350 אלף אירו. הזוג, שנעצר בשנה שעברה בקרואטיה והורשע בפריצה בכוח, נשלח יידרש לשלם פיצוי של 753,454 אירו למלון. על הגבר נגזרו ארבע וחצי שנות מאסר, ועל האישה ארבע.

האישה, שהייתה בעבר מלכת יופי במקסיקו, נכנסה למלון באמצעות דרכון שוויצרי מזויף. לאחר שסעדו במסעדת שלושה כוכבי מישלן של המלון, הזוג קיבל סיור במרתף היינות הנודע שלו ולאחר מכן הוא פרש לחדרו.

לפי התביעה, בשעה 02:00 התקשרה האישה לקבלה וביקשה מהעובד היחיד שהיה באותה עת בקבלה להכין לה סלט. העובד דחה תחילה את בקשתה, משום שהוא היה לבדו בקבלה ובטענה כי הזוג כבר סעד תפריט טעימות של 14 מנות. ואולם, הוא נעתר לבסוף להתעקשותה של האישה, ובזמן שהוא הכין את הסלט, הגבר חמק לקבלה וגנב מפתח אלקטרוני שחשב שיפתח את הכניסה למרתף היין - אך זה היה המפתח הלא נכון.

מחוץ למרתף, הגבר התקשר לבת זוגו וביקש ממנה להסיח את דעתו של פקיד הקבלה פעם נוספת, אז היא ביקשה ממנו קינוח. הגבר חזר לקבלה ולקח מפתח מאסטר שבו השתמש לפתיחת המרתף - וגנב ממנו 45 בקבוקי יין. 

הגבר, שלפי הדיווחים החזיק באזרחות רומנית והולנדית, נשא את הבקבוקים לחדרו בתוך תרמיל ובשני תיקים גדולים לפני שפקיד הקבלה חזר למקומו. לאחר מעצרם בשנה שעברה, המשטרה אמרה כי בני הזוג ביקרו במסעדה שלוש פעמים כדי לתכנן את הגניבה.


תגובות

רשומות פופולריות