אוסטרליה אוסרת על ילדים בני 16 ומטה להשתמש ברשתות חברתיות
הסנאט של אוסטרליה העביר ביום חמישי איסור תקדימי על שימוש ברשתות חברתיות עבור בני 16 ומטה, וענקיות הטכנולוגיה שיפרו את החוק מסתכנות בקנסות עתק. עם זאת, החוק לא מפרט כיצד ניתן יהיה לאכוף אותו ולא את הרשתות החברתיות שלגביהן הוא תקף.
החוק עבר בסנאט יממה לאחר אישורו בבית התחתון של הפרלמנט, בתמיכתה חוצת מפלגות. ראש ממשלת אוסטרליה אנתוני אלבניזי אמר שהחוק מעביר את האחריות אל הרשתות החברתיות כדי שאלו ימנעו מבני 16 ומטה להחזיק בחשבונות אצלן.
לדבריו, החקיקה הזו שמה את אוסטרליה בחוד החנית של המאבק למען רווחתם של בני נוער והרחקתם מההשפעות המזיקות של הרשתות החברתיות, כגון בריונות ברשת ושיח שנאה.

תגובות
הוסף רשומת תגובה