אכל ג'וקים וציפורים: דייג פרואני שרד 94 ימים בלב ים

דייג פרואני נמצא בחיים לאחר שנסחף עם סירתו בים במשך 94 ימים. הדייג, מקסימו נאפה, בן 61, חולץ ביום שלישי מסירת הדייגים הקטנה שלו לאחר שזוהה על ידי ספינה אקוודורית מול חופי צ'ימבוטה בצפון פרו.

הוא סיפר בדמעות לתקשורת המקומית שהוא שרד בים מאכילת ג'וקים, ציפורים וצב. "לא רציתי למות, בשביל אימא שלי. יש לי נכדה בת חודשיים - נאחזתי בזה. כל יום חשבתי על אימא שלי", אמרה נאפה, ששוחרר מבית החולים אתמול. 

חורחה גונזלס, קצין בצי הפרואני, אמר שנאפה הגיע במצב גופני טוב. "הוא הצליח ללכת, לשטוף את עצמו. הוא היה בהלם, אבל במצב גופני טוב"

הדייג הפליג ב-7 בדצמבר מנמל סן חואן דה מרקונה, אך תנאי מזג אוויר וזרמים קשים גרמו לו לסטות מהמסלול. סירתו הקטנה לא הייתה מצוידת במשדר רדיו, והיא נסחפה אל הים הפתוח. 

"זה נס שאבי נמצא", אמרה בתו אינס נאפה לתחנת רדיו מקומית. "אנחנו, כמשפחה, מעולם לא ויתרנו על התקווה למצוא אותו".

תגובות

רשומות פופולריות