ביידן: הייתי מנצח את טראמפ אילו התמודדתי בבחירות
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן סבור שהוא היה מנצח את דונלד טראמפ וזוכה בבחירות מחדש בנובמבר, לולא פרש מהמרוץ. עם זאת, הוא הודה שהוא לא משוכנע שהיה ביכולתו לעמוד בקדנציה נוספת בת ארבע שנים.
"נכון לעכשיו, הכול טוב", טען הנשיא ה-82 בריאיון ל-USA Today. זהו ריאיון הפרישה הראשון שהוא העניק לעיתון כלשהו עד כה. "אבל מי יודע איך אהיה כשאהיה בן 86?"
ביידן אף אישר שהוא עדיין שוקל מתן חנינה מקדימה ליריביו של דונלד טראמפ, בהם חברת הקונגרס הרפובליקנית לשעבר ליז צ'ייני ובכיר מערכת הבריאות לשעבר ד"ר אנתוני פאוצ'י.
לדבריו, הוא היה "מאוד ישר עם טראמפ" בנושא במהלך פגישתם בבית הלבן, זמן קצר לאחר שהמועמד הרפובליקני ניצח בבחירות בנובמבר. "ניסיתי להבהיר שאין צורך בזה, וזה מנוגד לאינטרס שלו לחזור ולנסות לסגור חשבונות", אמר ביידן. הוא הוסיף שטראמפ לא ניסה להדוף את דבריו, אלא "פשוט הקשיב".
הנשיא היוצא אמר שההחלטה הסופית שלו בנוגע לחנינות תלויה במועמדיו של טראמפ לממשל הבא. באותה פגישה, טען ביידן, טראמפ "החמיא" לו על הרקורד הכלכלי שלו."הוא (טראמפ) חשב שאני עוזב עם רקורד טוב", אמר ביידן.
תגובות
הוסף רשומת תגובה