אסד בהצהרה ראשונה מאז נפילת משטרו: "לא תכננתי לעזוב את דמשק"

נשיאה המודח של סוריה בשאר אסד פרסם ביום שני הצהרה ראשונה מאז שנמלט מארצו לפני יותר משבוע, וטען שהוא מעולם לא תכנן לעזוב את דמשק. 

בהצהרה שפורסמה בערוץ הטלגרם של לשכת הנשיאות הסורית ויוחסה לרודן הסורי, אסד טען שהוא נשאר בבירה עד לשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון שעבר, אז התקדמו המורדים לעבר לבה של העיר. 

תגובות

רשומות פופולריות