איראן: נפתח נשק גרעיני אם ישראל תאיים על קיומנו
איראן מחזיקה ביכולת לייצר נשק גרעיני, ותיאלץ לשנות את דוקטרינת הגרעין שלה אם קיומה יהיה בסכנה - כך אמר יועץ בכיר של המנהיג העליון עלי חמינאי.
"לא
קיבלנו החלטה לייצר נשק גרעיני, אבל אם קיומה של איראן יהיה נתון לאיום, לא תהיה ברירה
אלה לשנות את הדוקטרינה הגרעינית שלנו", אמר היועץ הבכיר של חמינאי. הוא
הוסיף כי טהראן כבר אותתה שיש לה את היכולת הזו. "במקרה של התקפה על מתקני
הגרעין שלנו על ידי המשטר הציוני, ההרתעה שלנו תשתנה".
תגובות
הוסף רשומת תגובה