ניקי היילי בסיבוב פרסה: "אצביע לטראמפ בבחירות"
המועמדת לשעבר בפריימריז הרפובליקניים בארצות הברית ניקי היילי אמרה כי היא תצביע בבחירות הקרובות בנובמבר לדונלד טראמפ – חודשיים אחרי שהיא פרשה מהמרוץ שבו היא הציגה את עצמה כאלטרנטיבה לנשיא לשעבר ותקפה אותו ללא הפסקה.
בריאיון
ראשון שלה מאז הפרישה מהמרוץ, היא אמרה כי טראמפ "לא היה מושלם"
במדיניות החשובה לה, כמו מדיניות החוץ, ההגירה והכלכלה, אבל תיארה את יריבו, הנשיא
ג'ו ביידן, כ"קטסטרופה".
"אז
אצביע לטראמפ", אמרה היילי, ששירתה כשגרירת ארצות הברית באו"ם תחת טראמפ
בחלק הראשון של כהונתו.
היילי, מושלת קרוליינה הדרומית לשעבר, אמרה שהיא לא
מתחרטת על התמודדותה בפריימריז הרפובליקניים, חרף התוצאות החלשות: "השארנו את
הכול במגרש". היא הודתה לתומכיה, שהמשיכו להצביע לה למרות פרישתה מהמרוץ ושבה
על קריאתה לנשיא לשעבר לנסות ולהגיע אליהם, שאותה השמיעה במרץ.
"טראמפ ינהג בחוכמה אם הוא יפנה למיליוני האנשים שהצביעו לי וממשיכים לתמוך בה, ולא להניח שהם פשוט יהיו איתו. אני באמת מקווה שהוא יעשה זאת", אמרה.
בינואר, עם תחילת הפריימריז, אמרה היילי כי טראמפ
וביידן "רעים באותה מידה". בהמשך, היא החריפה את התקפותיה על הנשיא
לשעבר אחרי שהוא לעג לשירותו הצבאי של בעלה וקרא להחרים את כל התורמים שלה. לאחר
מכן היא אף אמרה כי היא לא מאמינה שהיא מחויבת עוד להבטחת ועדת המפלגה הרפובליקנית
לתמוך במועמד הרפובליקני לנשיאות.

תגובות
הוסף רשומת תגובה