29 הרוגים בשריפה בבית חולים בבייג'ינג, מטופלים נמלטו מהחלונות


29 בני אדם נספו בשריפה שפרצה ביום שלישי בבית חולים בבייג'ינג, בירת סין. בין הקורבנות, 26 מטופלים, שרובם היו מטופלים במצב אנוש. 

זו אחת הדליקות הקטלניות ביותר שידעה העיר בשנים האחרונות, ולפי הידוע היא החלה בעקבות התלקחות של חומר צביעה דליק באגף שהיה בשיפוצים. הרשויות עצרו 12 חשודים בעקבות האסון, שעורר ביקורת קשה ברשתות החברתיות שצונזרה בהמשך על ידי המשטר. 

בתיעודים דרמטיים שפורסמו ברשתות החברתיות נראו מטופלים נמלטים מהחלונות השרופים באמצעות סדינים שקשרו אליהם. 

נכון ליום רביעי בבוקר, 39 פצועים מהשריפה עוד טופלו בבית חולים, שלושה מהם במצב אנוש ו-18 במצב קשה. 

תגובות

רשומות פופולריות