התקבל במשמר כבוד: אסד הגיע לביקור רשמי באיחוד האמירויות
נשיא סוריה בשאר אסד הגיע היום לביקור רשמי באיחוד האמירויות הערביות, בפעם השנייה מאז פרוץ המלחמה לפני 12 שנה. אסד, שהגיע מלווה באשתו אסמה, נחת באבו דאבי. נשיא איחוד האמירויות הערביות, מוחמד בן זאיד, קיבל את פניהם של הזוג אסד בנמל התעופה, והם זכו למשמר כבוד.
איחוד האמירויות הייתה אחת התומכות העיקריות של האופוזיציה למשטרו של אסד בתחילת ההתקוממות, אולם בשנים האחרונות היא חידשה את יחסיה עם דמשק והיא תומכת בחזרתה לחיק הליגה הערבית. שר החוץ של האמירויות ביקר בחודש שעבר בסוריה כאות סולידריות אחרי רעידת האדמה ההרסנית, והנסיכות שלחה סיוע הומניטרי גדול למדינה החרבה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה