שני מסוקי בלק הוק אמריקניים התנגשו במהלך אימון
תשעה חיילים אמריקנים נהרגו בהתנגשות של שני מסוקי קרב במהלך אימון במדינת קנטאקי.
"יש לנו חדשות קשות מפורט קמפבל, עם דיווחים מוקדמים על התרסקות מסוק, וצפויים הרוגים", אמר הבוקר המושל אנדי בשיר. הוא הוסיף כי הרשויות המקומיות ושירותי החירום הגיבו לתאונה.
המשרד לשירותי הציבור של פורט קמפבל מסר כי אנשי הצוות הטיסו שני מסוקי בלק הוק HH-60 מהדיוויזיה המוטסת 101, והתרסקו בסביבות השעה 22:00 במחוז טריג בקנטאקי.
"הפיקוד מתמקד כרגע בטיפול באנשי השירות ובני משפחותיהם", נכתב בהודעה, והוסיפו כי סיבת ההתרסקות נמצאת בבדיקה.
ה-HH-60 הוא דגם של הבלק הוק שנועד לספק תמיכה לפעולות צבאיות שונות, כולל תקיפות אוויריות ופינוי רפואי, על פי הצבא האמריקני.
תגובות
הוסף רשומת תגובה