הטבח בוולמרט: הרוצח הותיר מכתב התאבדות בטלפון

"אני מבקש סליחה מכולם, לא תכננתי לעשות את זה, אני מבטיח, דברים פשוט קראו כאילו שהונחיתי על ידי השטן"

העובד בסניף וולמרט בווירג'יניה שרצח שישה מעמיתיו לעבודה לפני שהתאבד הותיר בטלפון שלו מכתב התאבדות, שבו התנצל על מה שעמד לעשות – וגם האשים את חבריו בכך שהם לעגו לו. 

"אני מבקש סליחה מכולם, לא תכננתי לעשות את זה, אני מבטיח, דברים פשוט קראו כאילו שהונחיתי על ידי השטן", כתב אנדרה בינג בטלפון שלו. המשטרה בעיר צ'ספיק, שבה אירע הטבח, אמרה כי הוא רכש באופן חוקי את האקדח ששימש אותו במסע הירי. לא היה לו עבר פלילי. 

בינג טען כי הוא "הוטרד על ידי אידיוטים עם אינטליגנציה נמוכה וחסרי בינה". הוא סיפר כי דחפו אותו לקצה משום שהוא הניח שהטלפון שלו נפרץ. עמיתיו לעבודה סיפרו כי הוא היה משוכנע שהממשלה עוקבת אחריו והזכירו ויכוחים תכופים שפרצו בינו לבין עובדים אחרים. בינג, שהיה מנהל משמרת, תואר כאדם זועם, ולעתים עוין, כלפי עובדים וכאיש בודד. 

"הדבר היחיד שהייתי רוצה הוא להתחיל מחדש ושהורי היו שמים לב יותר לבעיות החברתיות שלי", כתב בינג. עובדת בסניף, ששרדה את הירי, אמרה כי נראה שהירי היה מכוון נגד אנשים מסוימים, שחלקם נורו גם אחרי שהם כבר נפגעו והיו מחוסרי הכרה. אחרים העידו כי הירי היה חסר אבחנה. 

"הדרך שבה הוא התנהג - היה נראה שהוא יצא לצוד", אמרה ג'סיקה ווילצ'בסקי, עובדת טרייה בסניף. "איך שהוא הסתכל על הפנים של אנשים והדרך שבה הוא עשה את מה שהוא עשה, הוא בחר אנשים. מה שאני כן יודעת הוא שהוא וידא שמי שהוא רוצה שימות, מת. הוא חזר וירה בגופות שכבר היו מתות. לוודא". היא אמרה שהיא החלה לעבוד בחנות רק חמישה ימים לפני הטבח, והיא לא ידעה עם מי בינג לא מסתדר. לדבריה, ייתכן שהיא ניצלה בזכות העובדה שהיא רק החלה לעבוד במקום.

תגובות

רשומות פופולריות