המורדים בקונגו כבשו את העיר האסטרטגית גומה
כוחות המורדים ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו הודיעו שכבשו את העיר האסטרטגית גומה שבמזרח המדינה, לאחר ימים של קרבות מול הצבא הנתמך בידי כוח משקיפים של האו"ם.
כוחות המורדים, שפועלים תחת השם M23, נתמכים על ידי כוחות מרואנדה השכנה, לפי טענות הצבא המקומי, מדינות מערביות והאו"ם. רואנדה מכחישה זאת. מקורות באו"ם אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס שהצבאות של שתי המדינות השכנות ניהלו חילופי אש מעבר לגבול, שבסמוך אליו שוכנת גומה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה