מקסיקו: חמושים פתחו באש בבר, 10 נהרגו
חמושים פתחו באש בבר במרכז מקסיקו והרגו עשרה בני אדם - כך אמרו הרשויות ביום שבת בלילה. המתקפה התרחשה במרכז העיר קוורטארו, שנחשבת לאחת הערים הבטוחות ביותר במדינה מוכת מלחמות קרטלי הסמים. ראש מחלקת ביטחון הציבור בעיר, חואן לואיס פרוסה, אמר ששבעה בני אדם נפצעו בנוסף לעשרת הקורבנות שנרצחו בתוך הבר.
"שירותי החירום הגיעו לזירה ואישרו שלפחות ארבעה אנשים חמושים בנשק ארוך הגיעו על גבי טנדר", אמר פרוסקה בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. לדבריו, המשטרה עצרה חשוד אחד והטנדר אותר נטוש ושרוף. הוא הוסיף שלא היו דיווחים על אירועים דומים בעיר.
בין עשרת הנרצחים היו גם שלוש נשים. התביעה במדינה מסרה שמומחים לזיהוי פלילי בוחנים את זירת המתקפה ואת כלי הרכב.
תגובות
הוסף רשומת תגובה