ישראל תקפה באיראן רכיבים ליצור טילים ואתר שבו נעשו ניסויים גרעיניים
התקיפה באיראן פגעה במבנה שהיה חלק מתכנית הנשק הגרעינית שלה וכן במתקנים המשמשים לערבול דלק מוצק לטילים – כך אמרו חוקרים שבחנו תמונות לוויין מהאתרים שהותקפו בידי ישראל ביום שבת.
החוקרים – דייוויד אולברייט, לשעבר פקח נשק מטעם האו"ם, ודקר אוולת',
עמית חוקר במכון המחקר CNA שבוושינגטון, אמרו לרויטרס
שהתקיפה פגעה במבנים בפרצ'ין, מתחם צבאי נרחב ליד טהראן. לפי אוולת', ישראל פגעה
גם בחוג'ר, מתחם גדול ליצור טילים ששוכן גם הוא בסמוך לבירה האיראנית.
ביולי דווח ברויטרס שהמתקן בחוג'ר עובר הרחבות מאסיביות, אך כעת, לפי אוולת',
ייתכן שהיכולות של איראן לייצר טילים נפגעה משמעותית.

תגובות
הוסף רשומת תגובה