דיווח: מבצע פיצוץ הביפרים תוכנן במשך 15 שנה לפחות
ישראל תכננה מבצע לפיצוץ ביפרים במשך 15 שנה לפחות - כך אמר מקור מודיעיני אמריקני לרשת ABC, כשפרטים נוספים מאחורי המבצע הנועז שהכה באלפי אנשי חיזבאללה ממשיכים להתפרסם.
המקור הוסיף שסוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית (CIA) הסתייגה משימוש בטקטיקה כזו משום שהסיכוי לפגיעה בחפים מפשע היה
גבוה מדי.
לדבריו, תכנון המתקפה כלל את הקמתן של חברות קש, שהוסוו על ידי אנשי מודיעין מישראל ונכסיהם מול חברה לגיטימית שייצרה את הביפרים. עוד דווח שחלק מהמעורבים לא ידעו עבור מי הם באמת עובדים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה