אחרי הקפאה של יותר משנה: חוקר אסון הפיצוץ בנמל ביירות ימשיך בעבודתו
טארק ביטר, החוקר את אסון הפיצוץ בנמל ביירות, ימשיך בעבודתו אחרי יותר משנה של הקפאה - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. חקירת האסון שאירע באוגוסט 2020, ושבמהלכו נהרגו 220 בני אדם ועוד מאות נפצעו, נתקעה בעקבות שיבושים מצד פוליטיקאים בכירים. בחיזבאללה טוענים כי השופט מוטה נגדם ודורשים את החלפתו, ועתירות רבות שהוגשו נגד החוקר הובילו להקפאת החקירה שוב ושוב.
מקור משפטי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי השופט הגיש כתבי אישום נגד שמונה גורמים בדרג בכיר ובינוני, והורה על שחרור חמישה עצורים.
מריאנה פדוליאן, שאיבדה את אחותה באסון ומשמשת נציגה של משפחות הקורבנות, אמרה כי אלו החדשות הטובות ביותר שהן קיבלו עד היום. "זה שימח אותנו מאוד", היא אמרה לרויטרס על הידיעה שהחקירה התחדשה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה