"ערימות של גופות": 46 מהגרים מתים נמצאו במשאית בטקסס

46 גופות של מהגרים התגלו הלילה בתוך משאית בסן אנטוניו, טקסס. זאת התקרית הקטלנית ביותר בשנים האחרונות של הברחת בני אדם לאורך הגבול בין ארה"ב למקסיקו.

גורם בשירותי הכיבוי של סן אנטוניו אמר שהכוחות מצאו "ערימות של גופות" במשאית, שנמצאה ליד פסי רכבת באזור מרוחק בפאתים הדרומיים של ה


עיר. במשאית לא נמצאו סימנים למים, בזמן שהטמפרטורות בעיר היו 39.4 מעלות. 16 אנשים נוספים שנמצאו בתוך הקרוואן של המשאית הועברו לבתי חולים בשל מכת חום ותשישות, כולל ארבעה קטינים, אך לא היו ילדים בין הקורבנות. "המטופלים שראינו היו חמים למגע, הם סבלו ממכת חום, תשישות", אמר מפקד שירות הכבאות של סן אנטוניו, צ'רלס הוד, במסיבת עיתונאים. "זאת משאית קירור, אבל לא נראה שהמזגן שלה עבד". 

מפקד המשטרה בעיר, וויליאם מקמנוס, אמר שאדם שעובד בבניין סמוך שמע זעקות ויצא בעקבותיהן. העובד מצא את דלתות המשאית פתוחות חלקית, הציץ פנימה וראה כמה גופות. מקמנוס אמר כי מדובר באירוע הגדול מסוגו בעיר ואמר כי שלושה אנשים נעצרו בעקבות הטרגדיה, אם כי המעורבות שלהם עדיין לא ברורה. רשויות המכס אמרו כי נפתחה חקירה בחשד ל"הברחת בני אדם" בתיאום עם המשטרה המקומית.  

האירוע המחיש שוב את הקושי של ארצות הברית לשלוט בהגירה מגבול מקסיקו, השוברת שיאים ופוגעת קשה בתמיכה בנשיא ג'ו ביידן. ביידן ביטל חלקים ממדיניות ההגירה התקיפה של קודמו דונלד טראמפ, והרפובליקנים מקווים לנצל את המשבר בגבול בבחירות אמצע הכהונה בנובמבר.

מקסיקו, הונדורס וגואטמלה הביעו זעזוע מהאירוע ומסרו כי גורמים רשמיים שלהן יבררו אם מי מאזרחיהן נמנה על הקורבנות. 

תגובות

רשומות פופולריות